Dezvoltarea aplicatiilor particulare pentru industria auto de Omnium Software
Despre transformarea digitală
Prin transformarea digitală organizațiilor noi înțelegem introducerea elementelor digitale (software și hardware) în procesele companiei ca urmare a unei analize în vederea optimizării acestor procese.
Din punct de vedere practic noi abordăm problema transformării digitale în felul următor:
Pasul 1: analiza și planificarea transformării digitale
- stabilirea procesului care trebuie ameliorat inclusiv prin digitalizare
- analiza activităților desfășurate de acest proces în baza modelului SIPOC - Suppliers Inputs Process Outputs Customers
- eliminarea activităților fără valoare adăugată unde este posibil sau transformarea digitală a unui grup de activități în vederea optimizării acestora (prin reducerea timpului, ameliorarea calității ieșirilor..)
- proiectarea soluției hardware/ software conform analizei
In analiza activităților proceselului noi vom analiza fiecare activitate prin prisma valorii adăugate și constrângerilor aplicabile (activitatea este necesară prin prisma unor cerințe acceptate ale clientului, legale..).
Funcție de situația fiecărei activități în parte, echipa Omnium împreună cu clientul va proceda la:
- eliminarea activității
- introducerea elementelor digitale pentru simplificarea fluxurilor de date (eliminarea semnăturilor de exemplu)
Pasul 2: Dezvoltarea și implementarea
În această fază vom efectua următoarele activități:
- dezvoltarea solutiei
- testarea și implementarea
Pasul 3: Implementare și ameliorare
- testarea și reglarea soluției (optimizare)
- transfer în utilizare
- ameliorare continuă
În această fază noi vom testa soluția într-un server virtual (împreună cu elementele fizice unde este aplicabil), server cât mai aproape de configurația serverului vostru.
Dacă doriți, putem deschide o conexiune privată (VPN) cu acest server pentru a efectua un review remote virtual, transferați propunerile de ameliorare și monitorizați dezvoltarea modificărilor.
Implementarea soluțiilor
Omnium Software Products poate implementa orice (aproape) aplicație în mai multe moduri, funcție de cum vă doriți/ ce capabilități tehnice are compania dumneavoastră:
A) În serverul companiei dumneavoastră (on-premises este termenul folosit uzual)
B) Găzduit în serverele noastre și furnizat ca și serviciu (SaS - Software as a Service)
C) Leased server - noi furnizăm serverul și vi-l închiriem
Studii de caz
Apariția în ultimii ani a conceptului de Industrie 4.0 a creat un val care inevitabil conduce la transformare profundă în modul în care multe companii își desfășoară activitatea de zi cu zi.
Unul din conceptele apărute recent este Calitate 4.0. Conceptul care stă la baza Calitate 4.0 este de aliniere a practicilor de management al calității la capabilitățile oferite Industriei 4.0
Studiu de caz: Implementarea conceptelor Calitate 4.0 pentru furnizorii de componente auto.
Pe măsură ce aplicațiile IoT (Internet of Things) s-au extins am trecut la noi procese pe care le-am transformat digital în vederea optimizării, precum:
- Monitorizarea livrărilor JIT (Just In Time) între furnizor și contructorul de autovehicule folosind tehnologia RFID - citeste studiu de caz